dimanche 31 janvier 2010

Γυναικεια σεξουαλικοτητα


ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΑΣ ...ΜΥΘΟΣ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ?

Το ότι αναπτυσεται μια σεξουαλικής υφής σχέση έστω και σε λανθάνοντα πεδίο, μεταξύ μητέρας – αγοριού η οποία γεμίζει με άγχος και αισθήματα ενοχής και τους 2 παράγοντες ,στη δεδομένη ανθρώπινη σχέση , ακόμα και μετά την ερμηνεία των τοιχογραφιών της Θήρας ,παραμείνει ισχυρό, οσο η ίδια η Φύση, της οποίας αποτελούμε δημιουργήματα...
Θεωρητικά πάντα, θα πρέπει αποκλειστεί η πιθανότητα, η παράδοξη αυτή έλξη,
να μην εχει επιπτώσεις στην σεξουαλική συμπεριφορά ενός ανθρώπου, ακόμα και όταν τα ίχνη της ,ειναι σχεδόν αόρατα, στην συμπεριφορα κάποιου...
Η αντίθετη όμως θεώρηση της σχέσης πάτερα με κόρη, αυτό που οι Φροϊδιστες αποκαλούν σαν σύμπλεγμα της Ηλέκτρας , μοιάζει σήμερα περισσότερο με προσπάθεια εξισορρόπησης σε ένα τεντωμένο σχοινί , μετά τις αποκαλύψεις των προϊστορικών Θηραϊκών τοιχογραφιών.
Η αυταπόδεικτη , θρησκευτικης αντίληψης , θεώρηση του κόσμου ,σαν δημιούργημα
ενός η πολλών θεών , θα μπορουσε μόνο να κάνει την υπέρβαση και τα λογικά ερωτηματικά να τα αφήσει αναπάντητα στο αξίωμα της Πίστης που λέει
πίστευε και μη ερεύνα...
Ο ρόλος δηλαδή της πατρότητας, η οποία εκθειάζεται τόσο στη Βίβλο , οσο και στην Ομηρική ποίηση , ενω φυσικά υφίσταται όπου υπάρχει άνθρωπος, εντούτοις,
το σύνολο των αρχαιολογικών ευρημάτων της προϊστορίας, πολλών χιλιάδων χρόνων δείχνει, να μην ειναι γνωστό στον άνθρωπο, αφου λείπει παντελώς απο την συμβολική έκφραση και απεικόνιση,αν γυρίσουμε πιο πίσω, απο το γραπτό λόγο...
Αν δηλαδή το αρχικό κίνητρο του Σ.Φρόιντ ήταν να εξήγηση τη συχνότητα της υστερίας
στο γυναικείο πληθυσμό σε σχέση με τον ανδρικό , χρησιμοποιώντας τα γραπτά κείμενα των Ελληνικών αρχαίων τραγωδιών, που ήδη θεωρούνταν Ιστορικά δοκίμια, η αναζήτηση της αρχής της πατρότητας, στην οποία είχε επιδοθεί με περιττό ζήλο, σκόνταφτε
σε ένα αλλο παράδοξο ,που θέλει η συνέχεια της καταγωγής των Εβραίων,
να επιτελείται με βάση τα ονόματα των Προφητών [ανδρών στο σύνολό τους ] ,
αλλά η μετάδοση του γένους να γίνεται με αποκλειστικότητα απο τη μητέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η πιο εύκολη εξήγηση θα ήταν, αυτή που μας εκχωρεί η Βίβλος με την Ιστορία
του Αδάμ και της Εύας....Όμως για το ευρηματικοτατο μυαλό του ιδρυτή
της Ψυχανάλυσης , αυτό το επιχείρημα, στερείται κάθε αποδεκτής επιστημονικής θεώρησης, αφου ένα αιώνα πριν ,ο ομόθρησκος του Δαρβίνος , είχε δείξει
με επιστημονική ακρίβεια, την προσαρμοστική ιδιότητα των ειδων, βάσει της οποίας, η εξέλιξη του ανθρωποπιθηκου σε άνθρωπο, ειναι σήμερα επιστημονικά , η μόνη αποδεκτή ...
Η γυναίκα λοιπόν, δεν εχει σεξουαλικά αισθήματα για τον πάτερα της?
Όλα δειχνουν ότι οι πάλαι πότε ζωντανές θεές , ειναι μονοσήμαντοι φορείς σεξουαλικότητας, απο αυτές, προς τα τέκνα [ιδίως τα αρσενικά] και η επιρροή
του πατρικού προτύπου, ειναι περισσότερο κοινωνική, παρά σεξουαλική , γιαυτό και μεχρι σήμερα, εκεί όπου η εξέλιξη δεν σημειώνει γοργά βήματα , ο θεσμός της προίκας και των συνοικεσίων , βρίθει και η γυναίκα θεωρείται ακόμα, αντικείμενο που υπόκειται στην εξουσία του πάτερα και σε προέκταση, του συζύγου -αρχηγού
της οικογένειας...
Η Ηλέκτρα τιμωρεί την μητέρα της για τον φόνο του πατέρα της , όπως η συνείδηση
ενός ελεύθερου και ορθά σκεπτόμενου πολίτη , θα αμυνθεί για να προστατέψει τις άξιες, με τις οποίες εχει διαποτιστεί το υπέρ-εγώ του , χωρίς ωστόσο η φύση αυτής της αντίληψης, να ειναι , ούτε ενστικτώδης , ούτε καν σεξουαλική, αφου όλες
οι μεχρι σήμερα μελέτες της σεξουαλικότητας ,δειχνουν τη γυναίκα να χάνεται μέσα σε μια πολύπλοκη διαδικασία ηδονισμού , με το μεγαλύτερο ποσοστό, να μην έχουν γνωρίσει τον «οργασμό»,ούτε μια φορά στην ερωτική τους ζωή....
Η πολυγαμία σαν θεμιτό μέσο απόκτησης ανθρωπίνου δυναμικού για τη μάχη κατά
της φύσης , σε περιοχές όπου το νερό, η , η τροφή , απειλούν με αφανισμό
το είδος μας ,ειναι μια τρανή απόδειξη αυτών που περιγράφονται σαν σκέψεις και στοχασμοί ανωτέρω...
Ίσως η Οικονομία της Φύσης, να ήθελε τη γυναίκεια Φύση πιο λογική, πιο δημιουργική
και λιγότερο ηδονική και ηδυπαθή, προκείμενου να διευκολύνεται μέσω της ανδρικής γενετήσιας ορμής η συνουσία και μέσω αυτής η «διαιώνιση του Είδους », που αποτελεί σίγουρα τον κυρίαρχο υπαρξιακό σκοπό της ύπαρξής της ...


SYNC ME @ SYNC













Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire