jeudi 23 juillet 2009

Η γυναικεια σεξουαλικοτητα στην Προιστορικη Θηρα


Η άρνηση της Ελληνικής Πολιτείας, να θέσει στην υπηρεσία της Παιδείας , τα ευρήματα του Ακρωτηρίου, όσον αφορά τις τοιχογραφίες της Θήρας και την επιστημονική αξία τους
για την διόρθωση των συγγραμμάτων που σχετίζονται με την γυναικεία σεξουαλικότητα
και τα πραγματικά αίτια της δυσλειτουργίας της , δημιουργεί εκτρώματα.
Έτσι, έπεσα τυχαία, πάνω σε ένα άρθρο, απο το Α.Π.Θ
και συγκεκριμένα, απο την ομάδα γυναικείων σπουδών,
που υπογράφεται απο την κυρια Μορφουλα Κουρουκλαρη,
στο οποίο ούτε λίγο, ούτε πολύ, αναφέρονται επί λέξη τα εξής...
[το περιεχόμενο της διπλανής εικόνας].

Καταρχήν , μια απλή επίσκεψη στο Μουσείο του Λούβρου,
στο Παρίσι, στην αίθουσα προβολής των CDROM ,
μας ενημερώνει, ότι η αρχαιότερη κλινική του κόσμου
ήταν ένας Ναός της Θεάς Αθώρ, στον οποίο οι ιερείς , ασκούσαν
την μαιευτική!
Για όσους δεν γνωρίζουν λεπτομέρειες,
η Θεά Αθώρ [η δική μας Αφροδίτη], απεικονίζεται
με την κεφαλή ενός Ταύρου...
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο απεικονίζεται αργότερα
στην Ελλάδα, τόσον ο Δίας, οσο και η θεά της μητρότητας , "Βόειος Ήρα"

1 .ΣΥΜΠΈΡΑΣΜΑ = Οι τοιχογραφίες της Θήρας και η τελετή της Ξεστης 3 ,
αλλά και τα ευρήματα της Δυναστειακης Αιγύπτου, αποδεικνύουν ότι η μητρότητα
και η γυναίκεια σεξουαλικότητα δεν αφορούσαν μόνο τις γυναίκες, αλλά το σύνολο του πληθυσμού ,αφου απεικονίζονται άντρες στην διαδικασία της μύησης , καθώς και άνδρες ιερείς στις τοιχογραφίες!Η εξήγηση ειναι απλή...Η γυναικεία σεξουαλικότητα, ειναι θρησκεία ακόμα , γιατί ο άνθρωπος δεν γνωρίζει την αναπαραγωγική του δυνατότητα και θεωρεί ζωντανές θεές ,της γυναίκες μητέρες...
Η σεξουαλική πράξη βεβαία , ειναι απογυμνωμένη απο ενοχές και στερεότυπα,
που προκύπτουν με την κατανόηση της ανθρώπινης σεξουαλικότητας σαν αιτία αναπαραγωγής.

2.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ= Ο Ιπποκράτης συνταγογραφει τον κρόκο [ζαφορά] για την θεραπεία της γυναικείας στειρότητας και η τοιχογραφία της Θήρας, με την προσφορά του κρόκου
στην "Κυρία των Εμβίων" αν μη τι αλλο, αποδεικνύει σαφέστατα ,ότι η χρήση του,
ήταν ήδη γνωστή ως εμμηναγωγου ,απο την προϊστορική εποχή .Άρα και εδώ, αναφέρεται ανακρίβεια, σχετικά με την μη υποστήριξη των ανδρών- γιατρών- μαιευτήρων.
Απλά, η σημασία της γέννας, έπαψε να ειναι σημαντική για την Πολιτεία, απο θρησκευτικης και υπαρξιακής σκοπιάς και παρέμεινε γυναικείο θέμα , όπως ακριβώς
η χρήση της ζαφοράς, στους Ναούς της Αφροδίτης ,δήθεν ως αφροδισιακό ,
ενω στην πραγματικότητα, έλεγχε τον κύκλο της γυναίκας ,σταματώντας ανεπιθύμητες κυήσεις...Γιατί αυτή ήταν η μεγάλη αλλαγή στην κοινωνια μας, μετά την εμφάνιση
του γραπτού λόγου και την δημιουργία της οικογένειας.
Η μετατροπη της γυναικας σε σκλαβα στην ανδρικη εξουσια
και ο χωρισμος τους σε σκευη ηδονης η αναπαραγωγης.

Τέλος, όπως σωστά αναφέρεται σε αντίφαση με τα προηγούμενα , ο Ιπποκράτης καθοδηγούσε τις μαίες στην δουλειά τους , όπως και καθε γιατρός της εποχής που ακολούθησε μεχρι τις μέρες μας, που ο τοκετός, αποτελεί βασική εργασία της μαίας, σε πολλές περιοχές του πλανήτη εκεί όπου η παροχη ιατρικών υπηρεσιων ειναι ακόμα ελλιπής η ανύπαρκτη...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire